NINJA H2 SX

DIZAJNIRAN DA VAS UČINI SLOBODNIM

Kawasaki Ninja H2 SX je Kawasakijev najnapredniji Sports Tourer do sada; krajnja integracija najviših standarda tehnologije, performansi i udobnosti vožnje. Nove namenske funkcije kao što su automatska duga svetla i ARAS pružaju prednosti u praksi, uključujući adaptivni tempomat i detekciju mrtvog ugla. Kawasakijev SPIN infotainment sistem integrisan je u novu TFT instrumentaciju u boji od 6,5 inča. Doživite uzbuđenje jedinstvenog motora sa kompresorom za putovanja na velike udaljenosti i svakodnevnu vožnju. Najbolja tehnologija je ona koja postaje prirodni produžetak nas samih i oslobađa nas.

Glavne karakteristike

  • Snažni motor sa kompresorom
  • ARAS napredni sistem pomoći u vožnji
  • 6,5-inčni TFT ekran u boji sa Kavasaki SPIN-om
  • Udobno sedište za dvoje
  • Bočni koferi montirani na ram
  • TPMS sistem za nadzor pritiska u gumama
  • Grejane ručke
  • Kipass

Boje

Metallic Diablo Black

Tehnologije

Motor sa kompresorom

KMFC – Kawasaki funkcija kontrole u krivinama

IMU - Inercijalna merna jedinica

KTRC - Kawasaki kontrola proklizavanja

KLMC – Kawasaki kontrola startovanja iz mesta

KEBC – Kawasaki kontrola kočenja motorom

KIBS – Kawasaki pametan ABS

TPMS - nadzor pritiska u pneumaticima

KQS – Kawasaki Quick Shifter

Pomoćno i slipper kvačilo

ETV - Elektronski ventil za gas

ACC – adaptivni tempomat

Različiti režimi snage

Indikator ekonomične vožnje

Automatska duga svetla

FCV - upozorenje na čeoni sudar

BSD - detekcija vozila u mrtvom uglu

Svetla za krivine

VHA - pomoć pri držanju vozila na nagibu

ESS – signal za hitno zaustavljanje

Kawasaki SPIN

Kipass

ABS

Preuzmite katalog

Verzije

Ninja H2 SX

Ninja H2 SX PERFORMANCE

Ninja H2 SX PERFORMANCE TOURER

Ninja 650 TOURER

Tehničke specifikacije

Motor

Tip motora

Tečnošću hlađen, 4-taktni redni četvorocilindarski sa kompresorom

Sistem ventila

16 ventila

Zapremina

998 cm³

Kočnice i oslanjanje

Prednje kočnice

Dvostruki polu-plivajući disk od 320 mm, dvostruke radijalno postavljene monoblok čeljusti sa 4 klipa

Zadnje kočnice

Jedan disk od 250 mm, čeljust sa dva klipa

Prednje oslanjanje

Upside-down viljuška od 43 mm sa negativnim oprugama, prigušenjem kompresije i povrata, podešavanjem predopterećenja opruge

Zadnje oslanjanje

Novo Uni-Trak rame, gasni amortizer sa rezervoarom za gas i negativnom oprugom, prigušenje kompresije, prigušenje povrata, potpuno podesivo predopterećenje opruge

Ram i dimenzije

Tip rama

Rešetka, čelik visoke čvrstoće sa montažnom pločom za okretnu ruku

Prednja guma

120/70ZR17M/C (58W)

Zadnja guma

190/55ZR17M/C (75W)

Rezervoar goriva

19 litara

Visina sedišta

840 mm

Masa motocikla

266 kg

D x Š x V

2,175 x 790 x 1,260 mm

Performanse

Najveći obrtni moment

137 Nm pri 8.500 o/min

Maksimalna snaga

147,1 kW {200 KS} pri 11.000 o/min

Najveća snaga s RAM air-om

154,1 kW {210 KS} pri 11.000 o/min

Emisija CO2

128 g/km

Potrošnja goriva

6,4 l/100km

Originalna dodatna oprema

Bočni koferi

Niže sedište vozača

Veće vetrobransko staklo

Zaštite motora

galerija

OSTALI MODELI