NINJA H2 SX SE

DIZAJNIRAN DA VAS UČINI SLOBODNIM

Kawasaki Ninja H2 SX je Kawasakijev najnapredniji Sports Tourer do sada; krajnja integracija najviših standarda tehnologije, performansi i udobnosti vožnje. Nove namenske funkcije kao što su automatska duga svetla i ARAS pružaju prednosti u praksi, uključujući adaptivni tempomat i detekciju mrtvog ugla. Kawasakijev SPIN infotainment sistem integrisan je u novu TFT instrumentaciju u boji od 6,5 inča. Doživite uzbuđenje jedinstvenog motora sa kompresorom za putovanja na velike udaljenosti i svakodnevnu vožnju. Najbolja tehnologija je ona koja postaje prirodni produžetak nas samih i oslobađa nas.

Glavne karakteristike

  • Snažni motor sa kompresorom
  • ARAS napredni sistem pomoći u vožnj
  • 6,5-inčni TFT ekran u boji sa Kavasaki SPIN-om
  • Udobno sedište za dvoje
  • Bočni koferi montirani na ram
  • TPMS sistem za nadzor pritiska u gumam
  • Grejane ručke
  • Kipass

Boje

Emerald Blazed Green / Metallic Diablo Black / Metallic Graphite Gray

Tehnologije

Motor sa kompresorom

KMFC – Kawasaki funkcija kontrole u krivinama

IMU - Inercijalna merna jedinica

KTRC - kontrola proklizavanja

KLMC – Kawasaki kontrola startovanja iz mesta

KEBC – Kawasaki kontrola kočenja motorom

KIBS – Kawasaki pametni ABS

TPMS - kontrola pritiska u pneumaticima

KQS – Kawasaki Quick Shifter

Automatska duga svetla

Elektronska klapna gasa

ACC – adaptivni tempomat

Različiti režimi snage

Indikator ekonomične vožnje

KCMF – Kawasaki kontrola u krivinama

Elektronski kontrolisano oslanjanje

FCV - upozorenje na čeoni sudar

BSD - detekcija vozila u mrtvom uglu

Svetla za krivine

VHA - pomoć pri držanju vozila na nagibu

ESS – signal za hitno zaustavljanje

Kawasaki SPIN

Kipass

ABS

Preuzmite katalog

Verzije

Ninja H2 SX SE Standard

Ninja H2 SX SE Performance

Ninja H2 SX SE Tourer

Ninja H2 SX SE PERFORMANCE TOURER

Tehničke specifikacije

Motor

Tip motora

Tečnošću hlađen, 4-taktni redni četvorocilindarski s kompresorom

Sistem ventila

DOHC, 16 ventila

Zapremina

998 cm³

Kočnice i oslanjanje

Prednje kočnice

Dvostruki polu-plivajući disk od 320 mm, dvostruke radijalno stegnute Brembo Stylema monoblok čeljusti sa 4 klipa

Zadnje kočnice

Jedan disk od 250 mm, čeljust sa dva klipa

Prednje oslanjanje

SFF-CA 43mm obrnuta viljuška sa negativnim oprugama, KECS kontrolisano prigušivanje kompresije i povrata, podešavanje predopterećenja opruge, Showa Skyhook EERA (u režimu kiše)

Zadnje oslanjanje

Novo Uni-Trak oscilujuće rame, BFRC sa gasnim amortizerom i negativnom oprugom, KECS kontrolisano prigušenje kompresije, prigušenje povrata, elektronski podesivo predopterećenje opruge, Showa’s Skyhook EERA (u režimu kiše)

Ram i dimenzije

Tip rama

Rešetka, čelik visoke čvrstoće sa montažnom pločom za zadnje rame

Prednja guma

120/70ZR17M/C (58W)

Zadnja guma

190/55ZR17M/C (75W)

Rezervoar goriva

19 litara

Visina sedišta

840 mm

Masa motocikla

267 kg

D x Š x V

2,175 x 790 x 1,260 mm

Performanse

Najveći obrtni moment

137 Nm pri 8.500 o/min

Maksimalna snaga

147,1 kW {200 KS} pri 11.000 o/min

Najveća snaga s RAM air-om

154,1 kW {210 KS} pri 11.000 o/min

Emisija CO2

128 g/km

Potrošnja goriva

6,4 l/100km

Originalna dodatna oprema

Bočni koferi

Podignuti vetrobran

Niže sedište vozača

Zaštite motora

galerija

OSTALI MODELI